Zpět

Sjezd z Výrovky do Strážného

(xx km)

Nejbližší infocentrum Nejbližší infocentrum: Infocentrum Turista Pec pod Sněžkou (26 m)

Počet dnů 1
Převažující druh dopravy kolo
Období jaro, léto, podzim

Výrovka je chata, která leží ve výšce 1357 m n. m. a pokud se rozhodnete pro tuto trasu, tak se na kole podíváte do nejvyšších partií Krkonoš. Na Výrovku si ovšem musíte vyšlápnout náročnější stoupání z Pece pod Sněžkou. Do Pece se dostanete cyklobusem a na Výrovku dojedete po cyklostezce KRNAP č.1A. Z Výrovky se můžete podívat k Luční boudě, kde je pro cyklisty zkušební provoz. Po příjezdu od Výrovky k Chalupě na Rozcestí se vydáte po cyklostezce KRNAP č.1A, směr Strážné. Sjíždět budete po zpevněné cestě přes Zadní Renerovky, Přední Renerovky až na Hříběcí Boudy. Při průjezdu kolem Hříběcích Bud budete míjet již uzavřený Mramorový lom a již jen po krátkém sjezdu se na parkovišti v lomu napojíte na silnici III.třídy, po které můžete směřovat směrem vlevo do Dolního Dvora nebo druhým směrem do Vrchlabí. Zvolíte li cestu přes centrum obce Strážné můžete pokračovat v opačném směru cyklostezky KRNAP č. 1A směrem na Pláně a dále do Špindlerova Mlýna. Délka této trasy z Pece pod Sněžkou je 20 km. Z toho 10 km je výšlap z Pece na Výrovku. Celá vede po asfaltovém a zpevněném povrchu.