Zpět

Za rozhledy západních Krkonoš

(xx km)

Nejbližší infocentrum Nejbližší infocentrum: Turistické informační centrum Harrachov (949 m)
swipe

Počet dnů 1
Převažující druh dopravy kolo
Období jaro, léto, podzim

Lanovkou z Harrachova vyjedete na Čertovu horu. Od horní stanice lanovky vás cyklistická směrovka a piktogramy navedou na cyklotrasu KRNAP č. 4. Po ni se směrem vlevo vydáte k rozcestí Studenov a dále na Ručičky. Odtud v přímém směru dále po cyklotrase KRNAP č. 1A na Dvoračky. Z Dvoraček se vydáte do Sedla pod Dvoračkami. Tento úsek je velmi prudký. Proto do sedla sejděte pěšky a kolo veďte. Z tohoto sedla lze na Rezek jet buď západním nebo východním úbočím Vlčího hřebene. Západní varianta je měně náročná, s krásnými výhledy na Rokytnici a je značena jako cyklotrasa KRNAP č. 6 až na statni silnici. Tato silnice je značena jako cyklotrasa KČT č. 22 a na Rezek už vám bude zbývat pouze 1 km. Východní varianta má zpočátku prudký svah, ale povrch je zpevněny. Ze Sedla budete pokračovat po cyklotrase KRNAP č. 1A do rozcestí Vidlice. Zde odbočíte vpravo a po cyklotrase KRNAP č. 8A dojedete na Rezek.