Zpět

Kam teče Labe

(xx km)

Nejbližší infocentrum Nejbližší infocentrum: Turistické informační centrum Strážné (1.5 km)
swipe

Počet dnů 1
Převažující druh dopravy kolo
Období jaro, léto, podzim

Z Herlíkovic vyjedete lanovkou na Přední Žaly. U rozcestníku, nedaleko rozhledny, najdete cyklotrasu KRNAP č. 10A. Po ni se dáte vlevo a sjedete k hotelu Zlatá vyhlídka na Benecku. Přijedete k hlavni silnici, odbočíte opět vlevo a sjedete na Křížovky, což je křižovatka nad obcí Mrklov. Zde se napojíte na cyklotrasu KRNAP č. 10, odbočíte vlevo a záhy vpravo, směr Kněžická chalupa. Stále zůstáváte na cyklotrase KRNAP č. 10, po které nakonec sjedete až do Vrchlabí. Z náměstí pojedete po Krkonošské ulici, která dále pokračuje jako Slovanská ulice. Ta vás dovede ke křižovatce s ulici Komenského, na niž se napojíte. Ulice Komenského záhy pokračuje jako ulice Tyršova, po které po mostě přes Labe dojedete ke kruhovému objezdu. Z něho sjedete směr Nádražní ulice až dojedete k nádraží ČD. Nedaleko vlakového nádraží se napojíte na cyklotrasu KČT č. 24 Labská stezka. Po ni dojedete do Hostinného. Trasa vede převážně po asfaltových a zpevněných cestách. Nicméně, sjezd od Kněžičké chalupy do Vrchlabí je prudší.